Veelgestelde vragen

veelgestelde vragen schotel tv

Bestellen

Wie kan er een bestelling plaatsen bij DeSchotelShop?

Zowel particulieren als bedrijven kunnen via DeSchotelShop online producten bestellen die op de site vermeld worden. Iedere bestelling kan afgerekend worden via iDEAL of via een gewone overschrijving. Dit zal tijdens het bestelproces op de website ook duidelijk vermeld worden.

Als klant is het niet noodzakelijk een account aan te maken. Wel zitten er een aantal voordelen aan een account aanmaken, zoals:
- u ontvangt de bijbehorende spaarpunten op uw account voor nog meer voordeel;
- een eerder geplaatste bestelling kan eenvoudig worden gevolgd;

- de bestelhistorie kan worden teruggezien;
- eventuele retourzendingen worden in uw account opgeslagen;
- per mail ontvangt u (automatisch) de nieuwste aanbiedingen, waardoor u altijd op de hoogte bent en geen enkele aanbieding hoeft te missen!

 

Stappen bestelproces

 

 

 

  1. Ga naar het door u gewenste product.
  2. Geef eventueel de door uw gewenste opties aan op de productpagina van het door u gewenste product. Dit is optioneel en kan per product verschillen.
  3. Via de button bestel button DeSchotelShop plaatst u vervolgens het door u gewenste product, en bijbehorende opties, in de winkelwagen.
  4. U kunt eventueel verder winkelen / meerdere producten bestellen, door bovenstaande stappen te herhalen.
  5. Indien u uitgewinkeld bent, gaat u via de opties "Winkelwagen" () of  "Afrekenen" (in het bovenste menu), naar de pagina waarop u de door u gewenste producten kunt afrekenen.
  6. U komt vervolgens op de volgende pagina ("Winkelwagen") terecht:

    checkput pagina DeSchotelShop
     
  7. Afhankelijk van uw wens, kunt al dan niet aangeven of u zich wilt registreren als klant (linker kolom van deze pagina).
  8. De velden met de rode sterretjes (in de linker kolom) zijn velden die DeSchotelShop nodig heeft om uw bestelling op het juiste adres af te kunnen leveren. Afhankelijk of u zich wel of niet wilt registreren, dient u ook een wachtwoord voor uw persoonlijke account in te voeren.
  9. In de middelste kolom van de pagina, kunt u een keuze maken uit:
    - of u uw bestelling wilt laten bezorgen of dat u uw bestelling komt ophalen in (één van) onze winkel(s). De verzendkosten zijn mede gebaseerd op de ingevoerde adresgegevens in de linkerkolom van deze pagina.
    - de door u gewenste betaalwijze (iDEAL, PayPal, MisterCash (België), Overboeking (50/50) of à Contant (alleen van toepassing indien u uw bestelling komt afhalen op onze locatie).
  10. In de rechterkolom treft u een opsomming van de door u bestelde producten en de bijbehorende prijs per product aan, inclusief de totaalprijs van de bestelling met bijbehorende verzendkosten (indien van toepassing).
  11. Onder aan de pagina dient u aan te vinken dat u akkoord bent met de Algemene Voorwaarden die van toepassing zijn. Tevens dient u aan te vinken dat u alle gegevens van uw bestelling heeft gecontroleerd en correct heeft ingevuld.
  12. Zodra u dit heeft gedaan, kunt u op de button bestel button checkout pagina DeSchotelShop klikken en gaat u door naar de volgende sectie van het afrekenproces. Dit is mede afhankelijk van de gekozen betaalmethode.
  13. Indien u heeft gekozen voor de betalingsmethode iDEAL, dient u een keuze te maken uit de door u gewenste bank in het volgende scherm:

    selecteren van bank bij betalingsmethode iDEAL

    Indien u heeft gekozen voor de betalingsmethode PayPal, MisterCash of Overboeking, leest u dan de instructies op het scherm.
  14. Om de bestelling af te ronden, na selectie van de gewenste bank (iDEAL), drukt u op de button bevestig bestelling DeSchotelShop.
  15. U wordt vervolgens doorgeleidt naar de betalingsomgeving van uw bank (bij iDEAL, PayPal en MisterCash). Volg de instructies op uw scherm.
  16. Indien de complete bestelling, inclusief betaling is afgerond, verschijnt de melding op uw scherm:

    checkout succes pagina DeSchotelShop
     
  17. Via de mail wordt u door DeSchotelShop verder op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling.

 


Sparen

Hoe werkt het spaarsysteem?

Het ontvangen van spaarpunten is heel simpel: meld u aan in onze shop, bestel één of meer van onze producten en de vermelde spaarpunten worden direct bijgeschreven op uw account.

 

Hoeveel spaarpunten krijg ik?

Het aantal spaarpunten dat u ontvangt, staat bij het product vermeld. U dient wel als klant aangemeld te zijn om gebruik van ons spaarpunten systeem te kunnen maken. Uw spaarpunten worden namelijk automatisch aan uw gegevens gekoppeld.

 

Bonus spaarpunten

Regelmatig geven wij extra BONUS spaarpunten aan onze klanten. Op deze manier kunt u sneller punten sparen en producten bestellen die u met de gespaarde punten kunt betalen.

 

Kan ik ook betalen met spaarpunten?

In de webshop vind u producten die u kunt bestellen en betalen met uw spaarpunten. Spaarpunten zijn echter niet inwisselbaar voor geld en kunt u alleen besteden in één van onze shops.

 

Zijn er kosten verbonden aan deelname aan het spaarpunten systeem?

Het registreren voor een account is gratis; hieraan zijn geen kosten verbonden. Zodra u een bestelling plaatst, kunt u direct spaarpunten gaan verzamelen.

 


Betalen

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op DeSchotelShop zijn inclusief BTW.

 

Op welke wijze kan ik betalen op DeSchotelShop?

U kunt betalen met Ideal (Nederland), MisterCash (België), een overschrijving (Nederland en België), PayPal, Maestro, Mastercard en Visa en contante betaling (bij afhalen in de winkel).

 

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

 

PayPal is een betalingssysteem waarmee veilig, eenvoudig en snel betaald kan worden. Het gebruik van Paypal is gratis echter rekent Paypal voor haar dienst 2,9 % over de orderwaarde. Ook Maestro, Mastercarden Visa rekenen voor het betalen met hun dienst 2,8% over de orderwaarde. DeSchotelShop ziet zich genoodzaakt deze kosten aan u in rekening te brengen. .

 

DeSchotelshop.nl biedt verder ook de mogelijkheid tot een Overboeking (op basis van 50/50), waarbij 50% vooraf betaald dient te worden en 50% achteraf -na ontvangst- van de bestelling.

 

Ook contante betaling -bij voorkeur met gepast geld- is mogelijk, indien u er de voorkeur aan geeft om uw bestelling af te komen halen. Wij raden u wel aan om uw product of producten eerst via de webshop te bestellen en ons bericht op nadere instructies af te wachten; op deze kunnen wij uw bestelling voor uw reserveren en klaarleggen en voorkomt dat u mogelijk voor niets naar onze locatie komt.

 

Ondersteunt DeSchotelShop ook nog andere betaalwijzen?

Ja, ook met spaarpunten kan betaald worden binnen de shop van DeSchotelShop.

 

Ik krijg met iDEAL in combinatie met ABNAMRO en in Google Chrome een foutmelding. ("Deze site is geblokkeerd voor het onveilig uitvoeren van een plugin").

Helaas is hier geen oplossing voor. ABNAMRO kan hier geen uitsluitsel over geven. Andere banken kennen dit probleem niet. U kunt eventueel een andere browser gebruiken (bijvoorbeel Internet Explorer) voor het plaatsen van uw bestelling.

 


Levering

Op welke wijze wordt een bestelling via DeSchotelShop bezorgd?

De bestelde producten worden tot 30 kilo door PostNL, DPD of GLS afgeleverd op het door u opgegeven adres. Het pakket wordt 2 maal op het aangegeven adres aangeboden. Bent u niet thuis, dan zult u een bericht in de brievenbus vinden met daarop het dichtstbijzijnde postkantoor waar het pakket dan kan worden opgehaald. Het pakket blijft 3 weken op het postkantoor liggen. Indien het pakket is verstuurd ontvangt u een track-and-trace code zodat u de bestelling kunt volgen.

 

Tip: geef een ander verzendadres op, bv. uw werkadres, waar overdag het pakket zeker kan worden aangenomen. Dit voorkomt een bezoek aan het postkantoor.

 

Let op: PostNL en DPD levert op werkdagen en zaterdagen m.u.v. sommige gebieden in Nederland. Pakketten in Belgie, Luxemburg, Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk en de UK worden veelal binnen 48 uur aangeboden. GLS levert alleen op werkdagen.

 

Pakketten en pallets zwaarder dan 30 kilo worden door onze transporteur uitgeleverd. Bent u niet thuis dan wordt er een briefje in de bus gedaan met daarop in ieder geval het telefoonnummer van de vervoerder. U kunt met hen dan een nieuwe afspraak maken.

 

Alle pakketten worden verzonden met een trackingcode, zodat u de zending kunt volgen.

 

Alle zendingen zijn verzekerd.

 

Wat zijn de levertijden van DeSchotelShop?

Alle producten die via DeSchotelShop worden aangeboden zijn uit voorraad leverbaar.

Wanneer u uw bestelling op een normale werkdag voor 16:00 uur plaatst, en met iDEAL of MisterCash betaalt, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verwerkt. Indien om welke reden dan ook het product dezelfde dag niet leverbaar is, ontvangt u een bericht per mail of telefoon. Bij de betaalmethode Overboeking kan de levertijd1 à 2 werkdagen langer duren, mede afhankelijk van de ontvangst van de eerste aanbetaling (50%). Indien u in het weekend of op een feestdag bestelt, dan wordt uw bestelling de eerst volgende werkdag verzonden.
Afhankelijk of het artikel door DeSchotelShop.nl zelf wordt aangeboden, danwel dat een artikel wordt geleverd door aan externe aanbieder, kan de levertijd langer zijn dan 1 of 2 werkdagen. In dat geval wordt u per mail geïnformeerd.

 

Ik wil de levering graag onder rembours ontvangen, kan dat?

Nee, wij leveren niet onder rembours. Dit omdat veel van onze producten in de shop slechts een beperkte voorraad kennen. In het verleden is hier helaas misbruik van gemaakt door bestellingen alsnog te weigeren.

 

Ik ben niet thuis op de verwachte leverdatum, kan ik een ander adres opgeven?

U kunt er natuurlijk ook voor kiezen een ander verzendadres op te geven, bijvoorbeeld uw zakelijke adres, buren of vrienden. Het alternatieve adres kunt opgeven op de bestelpagina.

 

Verzendkosten

Voor bestellingen van EU 50,- of meer rekenen wij geen verzendkosten, indien het afleveradres in Nederland of België ligt. Voor bestellingen minder dan EU 50,- zijn de verzendkosten -voor bestellingen tot 30kg- in Nederland EU 5,95 per bestelling. In België zijn de verzendkosten -tot 30 kg- per bestelling eveneens EU 5,95. Naar andere landen kunnen de verzendkosten variëren per land. 

Enkele grote producten (zoals satellietschotels met een diameter van 90 cm of groter) worden door de transporteur als Colli gezien. De extra verzendkosten bij die producten worden expliciet bij het product getoond.

 

Kan ik laten leveren buiten Nederland?

Naast Nederland leveren wij ook aan Belgie, Luxemburg, Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk, Spanje, United Kingdom, Ierland en Zweden. Andere landen zijn op aanvraag.

 

Kan ik de bestelling ook ophalen?

Indien gewenst kunt u de bestelling ophalen op onze locatie:

             Rivium 1e straat 29
             2909 LE  Capelle aan den IJssel

Ons kantoor is open van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.30. Op zaterdag op afspraak.

 

Bel (010 30 60 360) of mail (info@deschotelshop.nl) aub altijd even, voordat u de bestelling komt ophalen en wellicht voor een dichte deur komt te staan.

 


Garantie

Zit er garantie op de geleverde producten?

Omdat DeSchotelShop zelf geen producent van goederen is, hebben wij geen standaard garantiebeleid. Dat is per product verschillend omdat het altijd afhankelijk is van zowel het product zelf als van de fabrikant, behoudens de wettelijk verplichte regelingen omtrent garantiebepalingen. Treft u de pech van een verkeerde of beschadigde bestelling, laat het ons dan meteen weten via support@deschotelshop.nl of support@deschotelshop.be, dan sturen we u de retourinstructies zoals die van toepassing zijn op het betreffende product direct (binnen 24 uur) toe.

 

Bij een foutieve levering draagt DeSchotelShop bij ontvangst van het geretourneerde, ongebruikte en onbeschadigde artikel zorg voor een spoedige herstelzending.

 

Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht. Kunt u redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten uw schuld om ontstaan, dan zal DeSchotelShop het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaakt DeSchotelShop de snelle afhandeling van de klacht. Soms is het redelijk om een deel van de kosten zelf te betalen. Bijvoorbeeld als u het product een lange tijd op een normale manier hebt kunnen gebruiken en u dit door de reparatie langer kunt gebruiken. Of u heeft een product al lange tijd gebruikt en u krijgt een nieuw product. Als het redelijk is om een deel van de kosten door te berekenen, dan informeren we u hier vooraf over.

 

Hoe zit het met de fabrieksgarantie op een product?

DeSchotelShop garandeert dat de door haar geleverde producten voldoen aan de eisen van bruikbaarheid, betrouwbaarheid en levensduur zoals deze door partijen bij de koopovereenkomst in redelijkheid zijn bedoeld, en staat daarmee in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product.

 

Deze garantie vervalt:

- bij nalatige omgang met het artikel,
- bij opzettelijke beschadiging van het artikel en
- indien anderen dan DeSchotelShop -zonder toestemming van DeSchotelShop.nl- herstel- of andere werkzaamheden aan het product hebben gepleegd en door die (herstel)werkzaamheden een defect is opgetreden.

 

Beschadigd of verkeerd product

Wij verzoeken u vriendelijk om bij ontvangst van de bestelling te controleren of het juiste product onbeschadigd en compleet is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn, dan verzoeken wij u dit ons zo snel mogelijk na ontvangst te melden per mail (info@deschotelshop.nl of info@deschotelshop.be) of telefoon (+31 (0) 10 30 60 360). U ontvangt binnen 24 uur een reactie van ons.

 

Wanneer u een verkeerd of door transport beschadigd product heeft ontvangen, dient u dat -bii voorkeur- zo snel als mogelijk naar ons retour te zenden.

 


Ruilen / retourneren

Het product is beschadigd. Wat doe ik nu?

Controleer bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dient u zo snel mogelijk na ontvangst (we verzoeken u dit binnen 48 uur te doen) aan ons te melden via een mail naar info@deschotelshop.nl of info@deschotelshop.be. Wanneer u een verkeerd of door transport beschadigd product heeft ontvangen, dient dat zo snel als mogelijk door u retour te worden gestuurd.

 

Hoe kan ik een product terug sturen naar DeSchotelShop?

Zonder account

Een product ruilen of retour zenden zonder dat u een inlog account heeft, kunt u doen door een email te sturen naar info@deschotelshop.nl of info@deschotelshop.be. U ontvangt dan de verdere instructies per email. Een andere mogelijkheid is om uw retour via de retourpagina van DeSchotelShop in te geven.

 

Met account

U kunt dit ook doen door in uw account de retourzending in te geven of via de retourpagina van DeSchotelShop.
U ontvangt dan een bevestigingsmail, waarna u de betreffende producten terug kunt sturen naar het in de bevestigingsmail opgegeven adres onder vermelding van RMA of bestelnummer.

 

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

 

Gevolgen van de herroeping 

Als u deovereenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.

U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. In uitzonderingsgevallen is DeSchotelShop bereid retourkosten tot een maximum van 6,95 terug te betalen indien u een vervangend of ander artikel bij DeSchotelShop afneemt. In geval van volledige terugbetaling, worden retourkosten niet vergoed.
U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

Download hier het herroepingsformulier van DeSchotelShop.
 

Kosten in geval van herroeping

  1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.

  2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.


 

Uitsluiting herroepingsrecht

  1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.

  2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

  • die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;

  • die duidelijk persoonlijk van aard zijn;

  • die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;

  • die snel kunnen bederven of verouderen;

  • waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;

  • voor losse kranten en tijdschriften;

  • voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

3. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:

  • betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;

  • waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;

  • betreffende weddenschappen en loterijen.

 

Deelvergoeding (bij retourneren)

Bevalt uw aankoop toch niet helemaal, maar heeft u het wel al in gebruik genomen? Daar balen wij ook van.

Voor al uw aankopen geldt een herroepingstermijn (bedenktermijn) van 14 dagen, dus ook voor aankopen die al in gebruik zijn genomen gedurende deze periode. Bij zichtbare gebruikssporen krijgt u van ons dan ook een deelvergoeding. Deze is altijd 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Dus: Bekijk het product gerust zoals u in een fysieke winkel ook zou doen. Haal een satelliet ontvanger gerust uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar sluit deze niet aan om er mee te kijken.

 

  1. Wanneer krijgt u een 100% vergoeding van uw retourzending binnen 14 dagen?

  • Indien uw aankoop retour wordt gezonden in de originele verpakking, compleet is en in originele staat is (dus bv. nog met de batterijen in de originele verpakking, geen verwijderde folies, etc.)

  1. Wanneer ontvangt u 75% vergoeding van uw retourzending binnen 14 dagen?

  • Bij een incomplete of beschadigde verpakking;

  • Bij een beschadigd product;

  • Bij een gebruikt of vies product.

 

Voorwaarden voor terugsturen van een gebruikt product.

  • De deelvergoeding bedraagt altijd 75% van het originele aankoopbedrag.
  • Deze service geldt alleen voor producten die niet ouder zijn dan 14 dagen (vanaf de dag van ontvangst).
  • Het product mag niet dusdanig beschadigd zijn dat de werking van het apparaat verminderd is.
  • Producten die vallen onder de uitzonderingen (zie hierboven punt 3 - Uitsluiting herroepingsrecht) zijn uitgesloten van deze regeling.

 


Contact

Hoe kan ik DeSchotelShop bereiken?

DeSchotelShop is een webshop, waarbij wij proberen zoveel mogelijk informatie via de site te publiceren. Mocht u toch een vraag hebben dan kunt u ons bereiken via het contactformulier van DeSchotelShop of per email via info@deschotelshop.nl of info@deschotelshop.be.

 

Waar of hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan voorkomen dat u een klacht over DeSchotelShop of een product uit DeSchotelShop heeft. Hoewel we alles met de grootst mogelijk zorg invullen, kunnen er fouten worden gemaakt of kan  het voorkomen dat er onverhoopt iets niet correct is aan het aangekochte product of dat het product beschadigd wordt afgeleverd. Het blijft tenslotte ook mensenwerk. Graag worden we hiervan op de hoogte gesteld via het contactformulier of per email via info@deschotelshop.nl of info@deschotelshop.be. Binnen 72 uur heeft u altijd een inhoudelijke reactie van ons op uw bericht.

 

Een klacht nemen we zeer serieus. Iedere klacht is immers voor DeSchotelShop ook een leermoment.
Belangrijker is dat u tevreden bent en blijft met uw aankoop!

 

De 14 dagen bedenktijd zijn voorbij, maar mijn product is stuk. Wat nu?

Er zijn twee mogelijkheden::

 

1. Neem contact op met DeSchotelShop
U kunt natuurlijk ook altijd langskomen in Capelle aan den IJssel met het product. Wij bekijken samen met u de situatie. Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt in de regel 2 - 3 weken. U kunt het product weer afhalen in onze showroom, zodra het gerepareerd is. Wij stellen u op de hoogte zodra wij het gerepareerde product retour hebben ontvangen van de fabrikant.

2. Neem contact op met de fabrikant/ importeur
Meld het probleem bij de fabrikant/ importeur. Zij kunnen het probleem misschien wel telefonisch verhelpen. Mocht het niet telefonisch te verhelpen zijn, dan hebben de meeste fabrikanten een aan-huis service voor garantie. Het merk zal met u een service afspraak maken en thuis bij u langskomen.

 

Geschillen

Geschillen tussen de consument en DeSchotelShop over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door DeSchotelShop te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen zowel door de consument als DeSchotelShop worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 


Leveranciers

Ik ben een leveancier en wil ook graag mijn producten via DeSchotelShop aanbieden. Hoe doe ik dat?

Bent u leverancier en wilt u uw producten aanbieden op DeSchotelShop, neemt u dan contact met ons op.

Mailt u naar info@deschotelshop.nl of info@deschotelshop.be en wij sturen u binnen 1 werkdag de benodigde spullen om producten op DeSchotelShop te kunnen plaatsen.

Naast een overeenkomst, zullen wij per artikel een document toezenden waarin de deal beschreven dient te worden. Naast omschrijving, prijs en voorraad zullen ook leveringsafspraken opgenomen worden. Er wordt vastgelegd hoe de consument het product kan afnemen, zijnde afhalen of bezorgen. Dat kan en mag per artikel verschillen. Ook zullen wij met u afspreken of, in geval van bezorging, u dat zelf afhandelt of dat DeSchotelShop dit verzorgt.

Bovenstaande zorgt ervoor dat levering van het artikel aan de consument gewaarborgd is.

Plaatsing is (vooralsnog) kosteloos. U betaalt alleen een percentage als er een product via de website van DeSchotelShop wordt verkocht.

 


Dealers

Ik ben een dealer / heb een eigen winkel en/of webshop en wil ook graag de producten van DeSchotelShop aanbieden. Is dit mogelijk?

Bent u dealer, heeft u een eigen (web)winkel en wilt u ook de producten van DeSchotelShop opnemen in uw assortiment? Neemt u dan contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

Mailt u naar info@deschotelshop.nl of info@deschotelshop.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om de diverse opties verder te bespreken tijdens een persoonlijk gesprek.

 

 

 


 

Voorwaarden deelname productbeoordelingen en klantervaringen

Ik heb een klantervaring en/of een productbeoordeling van een artikel geplaatst. Wanneer krijg ik bericht of ik een waardebon heb gewonnen?

Iedere beoordeling van een product helpt andere klanten bij het nemen van de juiste beslissing bij een eventuele aankoop. Daarom biedt DeSchotelShop voor iedere 25 productbeoordelingen, die op DeSchotelShop zijn geplaatst, een waardebon van € 25,-.

 

Iedere klantervaring die DeSchotelShop ontvangt, zorgt ervoor dat DeSchotelShop haar dienstverlening verder kan optimaliseren. Daarom verloot DeSchotelShop ook onder iedere 25 nieuwe klantervaringen een waardebon van € 25,-.

 

Hij/zij zal bericht ontvangen op het emailadres dat is ingegeven bij de klantervaring of productbeoordeling. Meerdere klantervaringen en/of productbeoordelingen op hetzelfde emailadres, gelden als 1 klantervaring of productbeoordeling.

 

 


 

Affiliate programma DeSchotelShop

Heeft DeSchotelShop ook een eigen affiliate programma?

Ja, DeSchotelShop heeft ook haar eigen affiliate programma. Meer hierover kunt u lezen op onze speciale affiliate pagina.  Wilt u ook geld verdienen aan onze webshop, meld u dan direct aan voor deelname aan ons affiliate programma.

 

 

Aanmelden Affiliate Programma DeSchotelShop